سئو خارج از سايت مربوط به غير لينكدر حالي كه به دست آوردن پيوند از وب سايت هاي خارجي معمول ترين استراتژي SEO خارج از صفحه است ، تقريباً هر فعاليتي كه الف) خارج از وب سايت شما انجام شود و ب) به بهبود موقعيت رتبه بندي جستجو كمك مي كند ، مي تواند به عنوان "SEO خارج از صفحه" تلقي شود. " اين موارد شامل موارد زير است:
بازاريابي از طريق رسانه هاي اجتماعيوبلاگ نويسي مهماننام تجاري پيوند داده شده و پيوندي ذكر نمي كندبازاريابي تأثيرگذارتوجه به اين نكته مهم است كه نتيجه خالص هر يك از اين فعاليت ها ايجاد نوعي مراجعه به سايت شما از جاي ديگر وب است - اين ارجاع به پيوند ، ذكر نام تجاري يا وب سايت شما يا موارد ديگر است. بنابراين ، مفهوم سئوي خارج از صفحه واقعاً "غير مرتبط با پيوند" در واقع كمي اشتباه است!
يك يادداشت در مورد SEO خارج از صفحه محلي:
سئو خارج از صفحه به رفتار انسان (يعني اينكه افراد فقط محتواي مورد علاقه خود را ارجاع و به اشتراك مي گذارند) متكي است. به همين ترتيب ، هم براي SEO ارگانيك و هم محلي SEO اعمال مي شود. حتي در تجارت آجر و ملات ، محصولات با كيفيت بالا مراجعه هاي دهان به دهان زيادي را از مشتريان فعلي دريافت مي كنند - معادل حضوري سئو خارج از صفحه.
نحوه انجام SEO خارج از صفحهدر سطح بالا ، بهبود "SEO خارج از صفحه" يك وب سايت شامل بهبود موتور جستجو و درك كاربر از كيفيت سايت است. اين امر با دريافت پيوند از سايت هاي ديگر (به ويژه سايت هايي كه خود معتبر و قابل اعتماد هستند) ، ذكر نام تجاري شما ، اشتراك مطالب شما و "رأي اعتماد" از منابع خارج از وب سايت خود اتفاق مي افتد.
براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد انجام SEO خارج از صفحه ، اين فصل را در راهنماي مبتديان براي SEO جستجو كنيد.
یکشنبه ۲۸ دی ۹۹ | ۱۳:۳۸ ۵۶ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است