سئو خارجي

academyrastin

سئو خارجي

۵۶ بازديد

سئو خارج از سايت مربوط به غير لينكدر حالي كه به دست آوردن پيوند از وب سايت هاي خارجي معمول ترين استراتژي SEO خارج از صفحه است ، تقريباً هر فعاليتي كه الف) خارج از وب سايت شما انجام شود و ب) به بهبود موقعيت رتبه بندي جستجو كمك مي كند ، مي تواند به عنوان "SEO خارج از صفحه" تلقي شود. " اين موارد شامل موارد زير است:
بازاريابي از طريق رسانه هاي اجتماعيوبلاگ نويسي مهماننام تجاري پيوند داده شده و پيوندي ذكر نمي كندبازاريابي تأثيرگذارتوجه به اين نكته مهم است كه نتيجه خالص هر يك از اين فعاليت ها ايجاد نوعي مراجعه به سايت شما از جاي ديگر وب است - اين ارجاع به پيوند ، ذكر نام تجاري يا وب سايت شما يا موارد ديگر است. بنابراين ، مفهوم سئوي خارج از صفحه واقعاً "غير مرتبط با پيوند" در واقع كمي اشتباه است!
يك يادداشت در مورد SEO خارج از صفحه محلي:
سئو خارج از صفحه به رفتار انسان (يعني اينكه افراد فقط محتواي مورد علاقه خود را ارجاع و به اشتراك مي گذارند) متكي است. به همين ترتيب ، هم براي SEO ارگانيك و هم محلي SEO اعمال مي شود. حتي در تجارت آجر و ملات ، محصولات با كيفيت بالا مراجعه هاي دهان به دهان زيادي را از مشتريان فعلي دريافت مي كنند - معادل حضوري سئو خارج از صفحه.
نحوه انجام SEO خارج از صفحهدر سطح بالا ، بهبود "SEO خارج از صفحه" يك وب سايت شامل بهبود موتور جستجو و درك كاربر از كيفيت سايت است. اين امر با دريافت پيوند از سايت هاي ديگر (به ويژه سايت هايي كه خود معتبر و قابل اعتماد هستند) ، ذكر نام تجاري شما ، اشتراك مطالب شما و "رأي اعتماد" از منابع خارج از وب سايت خود اتفاق مي افتد.
براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد انجام SEO خارج از صفحه ، اين فصل را در راهنماي مبتديان براي SEO جستجو كنيد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.