من در هر مرحله به شما راه مي دهم كه چگونه وب سايت جديد خود را با النگو راه اندازي كنيد ، از ايجاد محتواي ويروسي خود گرفته تا ايجاد وزوز براي روز پرتاب.
بنابراين شما اينجا هستيد زيرا مي خواهيد بدانيد كه چگونه يك وب سايت جديد را راه اندازي كنيد (ساخت سايت). اين هيجان انگيز است ، و شما بايد احساس غرور كنيد! اين پست دقيقاً نحوه انجام اين كار را به شما نشان خواهد داد و طيف گسترده اي از نكات راه اندازي وب سايت را پوشش مي دهد ، از جمله:
چه يك وب سايت روز ايده آل ايده آل به نظر مي رسد.چگونه حداكثر ميزان دسترسي و ترافيك وب سايت خود را در روز اول راه اندازي خود به حداكثر برسانيد.چرا بايد بتوانيد در هفت ثانيه وب سايت خود را مرتب كنيد.چه محتوايي را انتخاب كنيد تا در روز اول راه اندازي شما مستقيم باشد.چگونه مي توان قطعه ويروسي خود را ايجاد كرد: يك صفحه از منابع عظيم و يك پست گردآوري.چرا من همچنين توصيه مي كنم كه چگونه به محتوا ، مطالعات موردي و موارد ديگر بپردازيد.نحوه ايجاد يك وب سايت خوب طراحي شده كه مردم مي خواهند به آن بپيوندند.چرا بايد Google Alert را براي برند خود ايجاد كنيد.صفحه اشتراكي چيست و چرا به آن نياز داريد؟چگونه مي توان قبل از راه اندازي سريع صفحه فرود وب سايت تيزر را ساخت.كاري كه مي توانيد انجام دهيد براي ايجاد روابط و وزوز براي روز پرتاب.و اتصالات ، تبليغات و ساخت محتوا كه بعد از راه اندازي ايجاد خواهيد كرد.قبل از اينكه به نحوه راه اندازي وب سايت جديد خود بپردازيم ، ابتدا بايد زمينه شخصي را به اشتراك بگذارم:
من اغلب در مورد بزرگترين اشتباهاتي كه هنگام شروع و راه اندازي مشاغل آنلاين من مرتكب شده ام ، سؤال مي كنم. من معمولاً با موارد زير جواب مي دهم:
زودتر شروع نمي شود.قبل از خدمت به مخاطب در مورد پول فكر كنيد.سعي مي كنم همه كارها را به تنهايي انجام دهم.بلافاصله ليست ايميل را شروع نمي كنيد.استفاده از يك علامت تجاري به نام دامنه.من در مورد نحوه راه اندازي يك وب سايت از طريق آزمايش و خطا با پروژه Niche Site Duel در سال 2010 اطلاعات زيادي كسب كردم. من براي ايجاد يك وب سايت طاقچه توسط يكي از دوستان به چالش كشيدم و طي 73 روز در ماه 700 دلار درآمد كسب كردم و توانستم سايت را به شماره 1 در نتايج جستجوي گوگل براي كليد واژه هدف من برانيد. اين سايتي كه من ساختم سرانجام SecurityGuardTrainingHQ.com شد.
در حالي كه ممكن است برخي از مطالب موجود در پروژه من سايت Niche Site Duel كمي تاريخ گذاري شده باشد ، من آن را مطرح مي كنم زيرا اين يك بخش شگفت آور و اساسي در سفر به تجارت آنلاين من بود. من چيزهاي زيادي ياد گرفتم ، خيلي شكست خوردم ، در اين راه دست به دست هم دادم و اكنون زندگي خود را آنلاين كنيد.
پيشنهاد ميكنم از مقاله آموزش ساخت سايت ديدن كنيد
يكي از اشتباهاتي كه امروز مي خواهم در مورد آن صحبت كنم يكي از اشتباهاتي است كه من هنگام شروع هر يك از اولين مشاغل آنلاين خود مرتكب شده ام:
ايجاد يك برنامه راه اندازي براي وب سايت هاي من نيست.
در حالي كه شما براي ايجاد يك وب سايت موفق يا كسب و كار آنلاين نيازي به برنامه راه اندازي نداريد ، بدون آنكه فرصتي را براي ايجاد سر و صدا در روز اول كه نمي تواند شما را به راحتي سه تا شش ماه جلوتر از مكان شما قرار دهد ، از دست ندهيد. اگر تازه شروع به انتشار مطالب بدون برنامه كرديد.
بدون برنامه راه اندازي ، شما براي هيچ كس محتواي تبليغ نمي كنيد.
وقتي براي اولين بار يك وب سايت ايجاد مي كنيد ، هيچ كس جز آن نمي داند. بهترين مطالب شما هدر مي رود و در نهايت با گذشت زمان در بايگاني پنهان مي شويد. راه هايي براي بازگشت زندگي جديد به پست هاي قديمي وبلاگ وجود دارد ، اما وقتي اولين بار شروع مي شويد مي خواهيد هرچه بيشتر افراد اين پست ها را بخوانند. خوانندگان بيشتر = اشتراك بيشتر ، و اقتدار بيشتر در خفاش.
هيچ دليلي وجود ندارد كه شما هميشه براي هيچ كس ننويسيد.
بياييد چگونگي جلوگيري از اين موضوع را بررسي كنيم.
يك روز پرتاب ايده آل: اهدافدر روزي كه وب سايت جديد خود را راه اندازي كرده و به اشتراك مي گذاريد (كه متفاوت از روزي است كه شما آن را راه اندازي مي كنيد) ، هدف اين است كه ترافيك زيادي به راه خود ادامه دهد. "تعداد زيادي از ترافيك" نسبي است (البته براي هر وب سايت جديد ، هرگونه ترافيكي چيزي است كه مي توانيد به آن افتخار كنيد) ، اما روش هايي براي به حداكثر رساندن ميزان دسترسي و ترافيك شما در روز اول وجود دارد كه ما در اين زمينه به آن خواهيم پرداخت. پست.
همچنين مي خواهيد بازديد كنندگان جديد خود تعدادي اقدامات مختلف را انجام دهند - تا حد ممكن بسياري از موارد زير:
مطالب خود را بخوانيد (duh!)در ليست ايميل خود مشترك شويدمطالب و وب سايت خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد.در وب سايت خود شركت كنيد و نظر دهيد.از آنچه در آينده مي آيند هيجان زده شويد.هدف اصلي راه اندازي ، فراتر از گرفتن حداكثر ترافيك و مشغله در روز اول ، اين است كه واقعاً شما و مارك تجاري خود را به عنوان يك مقام جديد در طاقچه اي كه وارد آن هستيد - مستقر كنيد - شخصي كه ارزش توجه زيادي را به آن دارد. اگر مي خواهيد كمي چالش اضافي را براي شروع راه اندازي خود داشته باشيد ، من ايجاد نام تجاري خود را ايجاد كردم ، يك چالش پنج روزه رايگان كه براي كمك به شما در ساخت يك مارك و وب سايتي ساخته شده است كه مي توانيد به آن افتخار كنيد (روي آرم زير كليك كنيد تا ثبت نام!).
نام تجاري خود را بسازيد
ورود به يك طاقچه دير واقع در واقع يك مزيت است زيرا مي توانيد ببينيد چه چيزي از بازار موجود گم شده است ، وارد شويد تا آن حفره ها را پر كنيد ، و راه حلي باشيد كه هنوز وجود ندارد. در صورت انجام صحيح برنامه ، مي توانيد موج "جديد و قابل توجه" را سوار كنيد.
در حالت ايده آل ، شما مي خواهيد مردم در اين زمينه چيزي فكر كنند: "سرانجام! اين همه زندگي من كجا بوده است؟ "
قبل از راه اندازي چه بايد كردشما مي خواهيد به فكر راه اندازي وب سايت جديد خود مانند يك رويداد باشيد - اتفاق مهمي كه در يك روز خاص و در يك ساعت خاص اتفاق مي افتد ، جايي كه نام تجاري شما و هر آنچه را كه ارائه مي دهد در دسترس عموم قرار مي گيرد.
انجام اين كار نه تنها براي شما بلكه براي كساني كه قبل از روز راه اندازي با آنها تماس خواهيد گرفت ، راه اندازي را در قالب درست ذهن قرار مي دهد تا به شما در تبليغ كمك كند ، و همچنين كساني كه در روز پرتاب از سايت شما بازديد مي كنند. اگر كمي احساس ناراحتي مي كنيد (باور كنيد ، من آن را مي گيرم!) ، من آن چيزي را كه فرمول PAT مي نامم ايجاد كردم و به شما كمك مي كند تا هر چيزي را برنامه ريزي كنيد - حتي راه اندازي وب سايت.
تاريخ خاص همچنين به شما كمك مي كند تا آنچه را كه اتفاق مي افتد برنامه ريزي كنيد ، و يك تاريخ يا مهلت هدف را به شما مي دهد تا از آن استفاده كنيد ، كه به شما كمك مي كند تا از تعويق خودداري كنيد و اوضاع را "تا فردا" خاموش كنيد.
با اين حال ، قبل از تماس با هر كسي ، موارد خاصي وجود دارد كه بايد در آنجا داشته باشيد و ابتدا فهميديد:
1. گام هفتم شمااولين و مهمترين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه راه صحيحي پيدا كنيد تا به سرعت به مردم اطلاع دهيد كه نام تجاري شما چيست و چرا ارزش توجه به آن را دارد. اين تمرين پايه و اساس هر چيز ديگري است كه در داخل و اطراف پرتاب شما اتفاق مي افتد.
اگر نمي توانيد وب سايت خود را در عرض هفت ثانيه يا كمتر تنظيم كنيد و به نظر نمي رسد مانند افراد محرك براي كساني كه به آنها علاقه داريد ، پس آماده راه اندازي آن نباشيد.
بنابراين ، بايد مقدار قابل توجهي از وقت خود را در زمين هفت هفتگي و تعيين زبان مناسب براي استفاده اختصاص دهيد. اين به شما كمك مي كند تا خط و نسخه خود را در وب سايت خود بفهميد تا افراد بتوانند در هنگام مراجعه به ليست خود بپيوندند و در ليست خود مشترك شوند و همچنين به شما كمك مي كند تا نحوه ارسال كامل (و سريعترين خواندن) را پيدا كنيد. ) به افرادي كه به شما در تبليغ كمك مي كنند ايميل مي كنيد.
چرا هفت ثانيه؟
اين يك نوع دلخواه است ، شبيه به آسانسور 30 ثانيه اي ، اما واقعيت اين است كه سريع است - خيلي سريع. اين نياز به MED (Minus Dosage Effective) دارد زيرا به صورت آنلاين فقط يك پنجره كوچك داريد تا اولين تصور را قبل از ترك افراد داشته باشيد و به دنبال يك راه حل بهتر باشيد. يا در مورد ايميل ، فقط قبل از اينكه مردم آن را بخوانند و فكر كنند ، "يك پنجره زمان كوچك داريد ،" اين الان ارزش وقت من را ندارد. "
2. محتوا كه در روز اول پخش مي شوددر روز پرتاب ، هدف داشته باشيد كه چندين قطعه از مطالب بسيار با ارزش در حال حاضر براي مصرف وجود داشته باشد - نه تنها يك پست واحد.
اگر برنامه راه اندازي نداريد ، مهم نيست. به سختي كسي آنجاست كه به هر حال اولين پست را بخواند. اما اگر راه اندازي را برنامه ريزي كرده ايد ، اگر قصد داريد يك مطالب را بخوانيد ، خود را به عقب برگردانيد.
من چنين اشتباهي كردم كه SPI Podcast را در ژوئيه 2010 راه اندازي كردم. من فقط قبل از ارسال فيد پادكست خود به iTunes ، يك قسمت مقدماتي را ايجاد كردم ، بنابراين وقتي مردم به نمايش جديد گوش فرا دادند ، تمام آنچه كه احتمالاً مي توانستند به آن گوش دهند ، اولين قسمت اول بود. من در واقع تعدادي از رتبه بندي ها و نظرات پايين را از طرف مردم دريافت كردم كه مي گويند اين نمايش در واقع ارزش بسيار كمي براي ارائه دارد ، كه در آن مرحله كاملاً صادق بود. تمام ارزش خوب اين بود كه به اين نتيجه برسيم ، بنابراين اگر بخواهم اين كار را دوباره انجام دهم ، منتظر مي مانم تا سه يا چهار قسمت را در حال حاضر در خوراك خود داشته باشم.
مشابه آن چيري كه در وب سايت شماست. شما يك محتواي ويروسي خواهيد داشت كه به شدت تبليغ مي كنيد ، اما مي خواهيد گوشه هاي سنگي ديگري نيز بسازيد ، از نوع ستون نيز در سايت شما منتشر شود. بعضي اوقات ، اين مطالب محتواي اوليه آنها را نمي خواند و باعث مي شود آنها و برند شما خريداري شوند ، بلكه آن پست هاي ديگري است كه ممكن است براي آنها بيشتر مرتبط باشد.
به علاوه ، به طور كلي ، سايت شما در حال حاضر به عنوان منبعي براي خدمت به مخاطبان ظاهر خواهد شد كه ارزش اشتراك نيز دارد. مجدداً بايد بازديدكنندگان جديد شما را دلگرم كننده جلوه دهد.
بنابراين چه نوع مطالبي را بايد در ابتدا منتشر كنيد؟
اول ، اجازه دهيد در مورد آن قطعه ويروسي صحبت كنيم كه مي خواهد شما را روي نقشه قرار دهد و به شما در تبليغ سايت خود كمك كند.
قطعه ويروسي شماكليه مطالبي كه در ابتدا در سايت شما قرار دارند داراي اهميت هستند و بايد از بالاترين كيفيت برخوردار باشند. با اين حال ، بايد يك پست مستقل باورنكردني وجود داشته باشد كه شما از روز اول به عنوان ابزار تبليغاتي خود از آن استفاده خواهيد كرد ، و اين به سايت شما كمك مي كند تا برخي از ويژگي هاي ويروسي را در خفاش تجربه كند.
از نظر من دو نوع قطعه ويروسي وجود دارد كه مي توانيد آنها را بسازيد. آنها كارهايي را انجام مي دهند ، اما كار قطعاً مي تواند پرداخت كند. آن ها هستند:
1. يك منبع جانوران
در جلسه SPI Podcast شماره 67 ، نيل پاتل از QuickSprout.com عنوان كرد كه يكي از بهترين راه ها براي تبليغ يك وب سايت جديد و ايجاد سر و صدا در يك بازار خاص ، ايجاد يك راهنمايي بسيار دقيق است - يك راه حل نهايي يك توقف براي افراد در آن بازار خاص كه سعي در يادگيري چيزي دارند. اين راهنما يك راهنماي قابل بارگيري نيست بلكه چيزي فرمت شده در وب سايت است كه به ارتقاء اشتراك و همچنين بهينه سازي موتور جستجو كمك خواهد كرد.
به عنوان مثال ، من اخيراً يك منبع مفيد براي نحوه ايجاد و فروش يك دوره آنلاين ايجاد كردم. اين نوع صفحات مملو از ارزش هستند و اگر به خوبي انجام شوند مي توانند قرعه كشي قدرتمندي براي وب سايت شما باشند.
نه تنها اين ، تقريباً بلافاصله اقتباس و تخصص را بلافاصله براي بازديد كنندگان جديد اثبات مي كند.
اينگونه است كه Trevor Page از SPI Podcast جلسه شماره 55 خيلي سريع شروع به كار كرد. در طي يك سال ، وي يك وب سايت با كتاب الكترونيكي منتشر شده و سايت عضويت منتشر كرد و از آن درآمدزايي كرد ، و همه اين موارد با يك منبع عظيم براي كساني كه با برنامه نويسي جاوا شروع به كار كردند ، آغاز شد. اين در LifeHacker.com انتخاب شد و اتفاقاتي كه تازه در خارج از دروازه براي Trevor رخ داده است ، بسيار جالب است. به همين ترتيب ، لوكاس هال از SPI Podcast جلسه شماره 232 ، وبلاگ "منبع نهايي" را ساخت و فروخت.
يك وب سايت مي تواند شامل چندين مورد از اين راهنماها باشد كه مباحث مختلفي را در داخل طاقچه شما ايجاد مي كند ، اما هنگامي كه شروع مي كنيد ، موردي را انتخاب كنيد كه دقيقاً مناسب مخاطب مورد نظر شما باشد - يكي از مواردي كه احتمالاً آنها در حال جستجو در مكان ديگري در وب هستند. .
اين منبع لازم نيست b. 45000 كلمه باشد
2. يك پست كارشناسي ارشد
اولين پست گردآوري تخصصي براي اولين بار در SPI در اينجا ذكر شد كه Corbett Barr از ThinkTraffic.net ميهمان برنامه SPI Podcast Session # 08 بود و دقيقاً همان چيزي است كه او براي راه اندازي ThinkTraffic.net در سال 2010 و از 0 تا 60 برد. در يك بازه زماني كوتاه
(در اينجا پيوندي به پست گردهمايي كوربت وجود دارد.)
در مقايسه با چيزي مانند يك منبع عظيم ، يك پست تخصصي كارشناسي ارشد كاملاً آموزش و گام به گام نيست ، اما قطعاً مي تواند براي راه اندازي سايت شما به همان اندازه مفيد و تأثيرگذار باشد.
در اينجا يك پست مروري هستم كه من نكاتي را درباره ايجاد دوره هاي آنلاين از دانشجويان سال اول ايجاد دوره هاي آنلاين امتحان مي كنم.
يك پست تخصصي كارشناسي ارشد صرفاً پستي است كه از پاسخ به سؤالي خاص تشكيل شده است كه ساير متخصصان حوزه شما براي شما و مخاطبان شما پاسخ داده اند.
در اينجا نحوه انجام اين كار آورده شده است:
مهمترين سؤالي را كه مخاطب هدف شما مي خواهد پاسخ دهد تعيين كنيد.به متخصصان ديگر در طاقچه خود ايميل بزنيد و از آنها بخواهيد كه به يك سؤال خاص پاسخ دهند.همه پاسخ ها را در يك پست وبلاگ تكميل كنيد ، و خواهيد ديد كه چقدر منبعي از اين پست براي بازديد كنندگان جديد خواهد بود!زيبايي اين استراتژي اين است كه نه تنها مي توانيد اين منبع عظيم را در اختيار مخاطبان خود قرار دهيد ، بلكه با چندين شخص با نفوذ در طاقچه خود نيز ارتباط برقرار كرده ايد. اگر به طور صحيح به اين افراد نزديك شويد و پس از انتشار پست وبلاگ خود از آنها پيروي كنيد ، به راحتي مي توانيد چندين نفر از آنها پست خود را كه با دوستان و پيروان خود درج شده اند به اشتراك بگذاريد.
اگر مي خواهيد به برخي افراد از افراد تأثيرگذار از طريق ايميل كمك بگيريد ، فيلم Derek Halpern را در اينجا ببينيد.
پس كدام يك بهتر است: يك منبع جانوري يا يك پست گرد؟
اين واقعا به طاقچه شما بستگي دارد ، اما يكي بهتر از هيچ است. هر دوي آنها كارهاي مختلفي را براي اتمام انجام مي دهند ، اما همانطور كه گفتم ، اگر اين كار را درست انجام دهيد ، مي توانيد در روز اول روي نقشه قرار دهيد.
من از داشتن هر دو در روز اول اجتناب مي كنم زيرا هركدام سزاوار توجه و تبليغ كامل هستند.
انواع ديگر محتوا براي انتشار در روز اولعلاوه بر يك منبع عظيم يا يك پست جامع ، شما مي خواهيد محتواي ستوني ديگر نيز در سايت شما منتشر شود. سه يا چهار قطعه اضافي مي تواند خيلي طولاني پيش برود.
مهمترين چيز در مورد كليه مطالب سايت شما اين است: آنچه را كه مي خواهيد بگوييد بنويسيد ، دقيقاً آنچه را كه مخاطب هدف شما مي خواهد بخواند ننويسيد. اين هميشه اتفاق مي افتد ، اما از اهميت ويژه اي در هنگام راه اندازي وب سايت شما برخوردار است.
همچنين ايده خوبي است كه انواع محتواي اضافي را كه در سايت خود ارسال كرده ايد مخلوط كنيد. با الهام از هرم محتوا ، انواع مختلفي از پست ها براي انواع مختلف خواننده جذاب مي شوند. همه آنها را لمس كنيد و به طريقي با مخاطبان خود طنين انداز خواهيد شد.
داستان شخصي خود را فراموش كنيد - كه بايد در مورد صفحه شما رزرو شود و بعداً مي توانيد در مورد آن بيشتر لمس كنيد. (به هر حال ، من به تازگي اين فيلم را ايجاد كردم تا به شما نشان دهم كه چگونه مي توانيد يك صفحه شگفت انگيز درباره صفحه بنويسيد!)
رويدادهاي جاري و مقالات خبري را فراموش كنيد - اين مطالب هميشه سبز نيستند. پس از ايجاد اختيار ، قطعاً مي توانيد در صورت تمايل به آنچه در اخبار اتفاق مي افتد ضربه بزنيد.
با هر آنچه كه در مورد شما مي نويسيد ، حتماً آن محتوا را با استفاده از سه تغيير مختلف پيشبرد كنيد:
2. يك پست كارشناسي ارشد
اولين پست گردآوري تخصصي براي اولين بار در SPI در اينجا ذكر شد كه Corbett Barr از ThinkTraffic.net ميهمان برنامه SPI Podcast Session # 08 بود و دقيقاً همان چيزي است كه او براي راه اندازي ThinkTraffic.net در سال 2010 و از 0 تا 60 برد. در يك بازه زماني كوتاه
(در اينجا پيوندي به پست گردهمايي كوربت وجود دارد.)
در مقايسه با چيزي مانند يك منبع عظيم ، يك پست تخصصي كارشناسي ارشد كاملاً آموزش و گام به گام نيست ، اما قطعاً مي تواند براي راه اندازي سايت شما به همان اندازه مفيد و تأثيرگذار باشد.
در اينجا يك پست مروري هستم كه من نكاتي را درباره ايجاد دوره هاي آنلاين از دانشجويان سال اول ايجاد دوره هاي آنلاين امتحان مي كنم.
يك پست تخصصي كارشناسي ارشد صرفاً پستي است كه از پاسخ به سؤالي خاص تشكيل شده است كه ساير متخصصان حوزه شما براي شما و مخاطبان شما پاسخ داده اند.
در اينجا نحوه انجام اين كار آورده شده است:
مهمترين سؤالي را كه مخاطب هدف شما مي خواهد پاسخ دهد تعيين كنيد.به متخصصان ديگر در طاقچه خود ايميل بزنيد و از آنها بخواهيد كه به يك سؤال خاص پاسخ دهند.همه پاسخ ها را در يك پست وبلاگ تكميل كنيد ، و خواهيد ديد كه چقدر منبعي از اين پست براي بازديد كنندگان جديد خواهد بود!زيبايي اين استراتژي اين است كه نه تنها مي توانيد اين منبع عظيم را در اختيار مخاطبان خود قرار دهيد ، بلكه با چندين شخص با نفوذ در طاقچه خود نيز ارتباط برقرار كرده ايد. اگر به طور صحيح به اين افراد نزديك شويد و پس از انتشار پست وبلاگ خود از آنها پيروي كنيد ، به راحتي مي توانيد چندين نفر از آنها پست خود را كه با دوستان و پيروان خود درج شده اند به اشتراك بگذاريد.
اگر مي خواهيد به برخي افراد از افراد تأثيرگذار از طريق ايميل كمك بگيريد ، فيلم Derek Halpern را در اينجا ببينيد.
پس كدام يك بهتر است: يك منبع جانوري يا يك پست گرد؟
اين واقعا به طاقچه شما بستگي دارد ، اما يكي بهتر از هيچ است. هر دوي آنها كارهاي مختلفي را براي اتمام انجام مي دهند ، اما همانطور كه گفتم ، اگر اين كار را درست انجام دهيد ، مي توانيد در روز اول روي نقشه قرار دهيد.
من از داشتن هر دو در روز اول اجتناب مي كنم زيرا هركدام سزاوار توجه و تبليغ كامل هستند.
انواع ديگر محتوا براي انتشار در روز اولعلاوه بر يك منبع عظيم يا يك پست جامع ، شما مي خواهيد محتواي ستوني ديگر نيز در سايت شما منتشر شود. سه يا چهار قطعه اضافي مي تواند خيلي طولاني پيش برود.
مهمترين چيز در مورد كليه مطالب سايت شما اين است: آنچه را كه مي خواهيد بگوييد بنويسيد ، دقيقاً آنچه را كه مخاطب هدف شما مي خواهد بخواند ننويسيد. اين هميشه اتفاق مي افتد ، اما از اهميت ويژه اي در هنگام راه اندازي وب سايت شما برخوردار است.
همچنين ايده خوبي است كه انواع محتواي اضافي را كه در سايت خود ارسال كرده ايد مخلوط كنيد. با الهام از هرم محتوا ، انواع مختلفي از پست ها براي انواع مختلف خواننده جذاب مي شوند. همه آنها را لمس كنيد و به طريقي با مخاطبان خود طنين انداز خواهيد شد.
داستان شخصي خود را فراموش كنيد - كه بايد در مورد صفحه شما رزرو شود و بعداً مي توانيد در مورد آن بيشتر لمس كنيد. (به هر حال ، من به تازگي اين فيلم را ايجاد كردم تا به شما نشان دهم كه چگونه مي توانيد يك صفحه شگفت انگيز درباره صفحه بنويسيد!)
رويدادهاي جاري و مقالات خبري را فراموش كنيد - اين مطالب هميشه سبز نيستند. پس از ايجاد اختيار ، قطعاً مي توانيد در صورت تمايل به آنچه در اخبار اتفاق مي افتد ضربه بزنيد.
با هر آنچه كه در مورد شما مي نويسيد ، حتماً آن محتوا را با استفاده از سه تغيير مختلف پيشبرد كنيد:...
اين بدان معناست كه از لحظه بارگذاري صفحه ، تأثير بصري شديدي داشته باشيد ، به خصوص هنگامي كه در مورد وب سايت شما صحبت مي شود و دقيقاً آنچه را كه مي تواند براي بازديد كنندگان شما انجام دهد. آيا دقيقاً مي توانيد بگوييد سايت شما دقيقاً از نگاه به صفحه اصلي چيست؟
اين به معناي شامل مواردي است كه باعث مي شود شما از 200 وب سايت ديگر كه در آن روز از آنها بازديد كرده اند ، متمايز شويد. چرا موارد مشابه است ، وقتي تعداد نامحدودي از كارهايي وجود دارد كه مي توانيد انجام دهيد تا متفاوت باشند؟ به اين فكر كنيد كه چه چيزي باعث مي شود نام تجاري شما و شما (به دليل اينكه برند شما هستند) بي نظير است. آن را در طراحي وب سايت خود اجرا كنيد. آن را خودتان بسازيد!
و شما مي خواهيد كه وب سايت شما در تبديل ترافيك به سرب و مشترك موثر باشد ، همانطور كه سارا پترسون ، رئيس بازاريابي محتوا در Sumo.com ، ما را يادآوري مي كند.
و در آخر اينكه ، شما مي توانيد كارهاي زير را براي بازديد كنندگان بسيار آسان كنيد:
مطالب خود را بخوانيد.در ليست ايميل خود مشترك شويدمطالب خود را به اشتراك بگذاريدنظر دهيد.تمام پست هاي وبلاگ مي تواند فقط به طراحي وب سايت براي تاريخ راه اندازي اختصاص يابد (پست من را درج كنيد كه من در مورد جزئيات مربوط به طراحي FoodTruckr براي NSD2.0 به جزئيات مي پردازم). در حال حاضر ، اين عناصر اصلي به خاطر داشته باشيد:
يك هشدار Google براي نام تجاري جديد خود تنظيم كنيدبه Google Alerts برويد و هشداري را براي كلمات كليدي مطابق با نام تجاري ، URL خود و حتي نام خود تنظيم كنيد. ايده در اينجا اينست كه فعاليت مانيتور گوگل را در وب داشته باشيم و ايميل خود را براي لحظه اي كه سايت ديگري نام تجاري شما را در وب سايت خود ذكر مي كند ، ارسال كنيم تا بتوانيد به آنجا برويد و از آنها تشكر كنيد ، بلكه از هرگونه PR كه ممكن است بعد از راه اندازي رسمي استفاده شود ، سود كسب كنيد.
اين فقط كار آماده سازي براي آنچه اتفاق مي افتد پس از راه اندازي است.
ايجاد يك صفحه اشتراكيبعد از راه اندازي ، مي خواهيد افراد به هر طريق ممكن وب سايت خود را به اشتراك بگذارند. بنابراين ، شما بايد صفحه اي را ايجاد كنيد كه به اشتراك گذاري وب سايت خود به هر روشي كه مردم تمايل داشته باشند ، بسيار آسان خواهد بود.
صفحه اشتراك شما بايد شامل موارد زير باشد:
فيلم هاي جاسازي شدهتصاوير اجتماعي و آرم وب سايتعكس صفحات وب سايتپيام هاي اجتماعيتصاوير نوار كناري با تماس به عملحقايق جالب در مورد راه اندازي وب سايتنمونه عالي از اين وب سايت MyKidsAdventures.com است. براي بررسي صفحه اشتراك آنها اينجا را كليك كنيد. و در اينجا كمي طعم آنچه به نظر مي رسد:
مثال صفحه ماجراهاي كودكان من به اشتراك بگذاريد
يك صفحه آزمايشي "به زودي" از قبل راه اندازي كنيدقبل از راه اندازي وب سايت خود ، مي توانيد فرآيند بازاريابي براي سايت خود را با ايجاد و تبليغ صفحه آزمايشي "به زودي" آغاز كنيد. مردم دوست دارند از قبل درباره چيز بزرگ بعدي بدانند ، بنابراين اگر مي توانيد مردم را متقاعد كنيد كه آنچه را كه مي آفرينيد بايد به آن توجه كنيد و يك محيط پيش بيني ايجاد مي كنيد ، ايجاد اين صفحه ارزش تلاش دارد.
پس از راه اندازي ، مي توانيد ايميلي را به ليست خود ارسال كنيد و فوراً ترافيكي به وب سايت خود داشته باشيد ، به اين ترتيب ليستي را ذكر نكنيد كه از قبل بيشتر از صفر باشد.
علاوه بر اين ، اگر قبل از راه اندازي توجه به تعدادي از افراد كه به وب سايت شما علاقه مند هستند ، توجه كنيد ، اين يك انگيزه بزرگ براي شما براي ادامه كار و انجام كارها است.
در اين صفحه تبليغاتي ، مي خواهيد مطمئن شويد كه:
به بازديد كنندگان خود اطلاع دهيد كه چه كاري انجام مي دهيد.جرقه برخي از علاقه ها.با گرفتن آدرس هاي ايميل از اين علاقه سرمايه كسب كنيد.به عنوان مشتركين اوليه به اين مشتركان فكر كنيد. آنها اولين كسي خواهند بود كه سايت جديد شما را چه زماني مي دانند و مي توانند در آنجا باشند تا به شما در گسترش اين كلمه از ابتدا كمك كنند. در صورت امكان ، به عنوان يك تشكر از اشتراك براي اشتراك هايي كه فقط قبل از راه اندازي وجود دارد ، از آنها بخواهيد.
بنابراين از نظر فني ، چگونه اين صفحه را در سايت خود ايجاد مي كنيد؟
ابزاري كه من با آن تجربه كردم LeadPages است ، يك منبع باورنكردني صفحه فرود كه ايجاد يك صفحه فرود راحت و سازگار با WordPress ، سازگار با تلفن همراه و پاسخگو در چند دقيقه بسيار آسان است. [افشاي كامل: من يك مشاور جبران شده و يك شركت وابسته براي LeadPages هستم.]
LaunchRock يكي ديگر از مواردي است كه من شنيده ام كه مردم از آن استفاده مي كنند و از آن لذت مي برند ، اما من خودم تجربه اي با آن ندارم.
ايجاد روابط و ايجاد Buzz براي Launch Dayقبل از خواندن اين بخش ، ابتدا ويديوي YouTube من ، FAIL-PROOF را اجرا كنيد؟ 5 راهكار براي راه اندازي محصول يا تجارت خود. در اين ويدئو ، شما را از طريق 5 استراتژي منحصر به فرد كه به شما كمك مي كند تا در روز پرتاب موفقيت خود را تنظيم كنيد ، شامل شلوغي در راه اندازي ، اجراي مسابقه ، استفاده از "استراتژي هاي منفعل" و موارد ديگر ، كمك مي كند. آن را بررسي كنيد:
همه بخش هاي قبلي اين پست وبلاگ در مورد چيزهايي كه خودتان ايجاد مي كنيد صحبت كرده اند ، اما متأسفانه ما در دنيايي زندگي نمي كنيم كه "اگر آنرا بسازيد ، آنها خواهند آمد." اگرچه ممكن است بعضي اوقات اتفاق بيفتد ، هرگز تضمين نمي شود و اين هرگز بدون كار و تأثير افراد ديگر درگير نمي شود.
شما بايد افراد ديگري را درگير كنيد تا در به حداكثر رساندن كارآيي پرتاب خود به شما كمك كنند.
اگر مي خواهيد با ضربات سخت راه اندازي كنيد ، مهم است كه قبل از راه اندازي وب سايت خود ، روابط خود را شروع كنيد (يا كتاب خود را راه اندازي كنيد ، مانند كاري كه من با ايجاد يك "تيم خياباني" براي Will It Fly انجام داده ام؟). هيچ چيز ديگري باعث نمي شود كه سايت شما بيش از ساير افراد در مورد آن صحبت كند ، و اگر با ساير تأثير گذاران و افرادي با مخاطب هدف مشابه ارتباط برقرار كنيد ، در روز پرتاب افرادي خواهيد داشت كه واقعاً مي خواهند به شما كمك كنند ، كه بسيار جذاب است
براي برقراري روابط ، يا آن تيم "خيابان" ، شما نياز به ايجاد آن وزوز داريد ، در اينجا چند نكته اساسي وجود دارد:
ابتدا از مردم دعوت كنيد تا جزئي از تيم خيابان شما يا تيم راه اندازي شوند. با استفاده از Typeform ، Survey Monkey يا Google Forms ، يك فرم ثبت نام ساده ايجاد كنيد و آن را از طريق ايميل و رسانه هاي اجتماعي براي مخاطبان خود ارسال كنيد تا از آنها بخواهيد ثبت نام كنند و بخشي از راه اندازي شما باشند. همچنين مي توانيد به دوستانتان متن بدهيد و از آنها سؤال كنيد.وقتي فرم خود را پر مي كنيد ، حتماً اطلاعات زير را ضبط كنيد: نام ، آدرس ايميل ، كانال هاي رسانه هاي اجتماعي. همچنين بپرسيد كه چرا آنها مي خواهند بخشي از تيم پرتاب كننده باشند ، چه چيزي مي توانند در آن نقش داشته باشند و از آنها بخواهيد تا چيزي منحصر به فرد در مورد خودشان به اشتراك بگذارند.آن را سرگرم كننده كنيد. در حالي كه ممكن است جامعه شما بخواهد به شما كمك كند زيرا شما اين اقتدار و اعتماد را ايجاد كرده ايد ، مهم است كه آن را براي آنها سرگرم كننده كنيد. با آنها درگير شويد و حتماً با آنها رفتار كنيد. اگر يك كتاب را راه اندازي كرده ايد ، مي توانيد نسخه اي از كتاب را به خواننده قبلي بدهيد. براي راه اندازي وب سايت ، يك گروه فيسبوك ايجاد كنيد ، از آنها بخواهيد كه بخشي از روند ساختمان شما باشند ، درمورد بازخورد درمورد مطالب بپرسيد ، اطمينان حاصل كنيد كه آنها مي دانند كه واقعاً بخشي از اين روند هستند.تيم راه اندازي خود را دو ماه قبل از تاريخ راه اندازي خود سازماندهي كنيد. اين كار به شما زمان زيادي مي دهد تا تيم خود را تقويت كنيد ، تعامل و هيجان را براي راه اندازي در اختيار شما قرار مي دهيم و به شما زمان مي دهيم تا تنظيمات را انجام داده و محصول / وب سايت / كتاب را قبل از تاريخ راه اندازي كنيد.هميشه به ياد داشته باشيد كه تيم پرتاب شما يك جامعه متشكل از افراد است. با آنها خوب رفتار كنيد ، با آنها درگير شويد ، از آنها سؤال كنيد ، مطمئن شويد كه از حمايت آنها قدرداني مي كنيد. به آنها تكيه داده و به آنها اعتماد كنيد.
PatFlynn قبل از راه اندازي با صنعت خود ارتباط برقرار كرده و جامعه را ايجاد كنيد. افرادي را با اشتياق در انتظار بازديد و به اشتراك گذاري سايت خود خواهيد داشت.
- كازاندرا كمپبل (@ ccampb85) 15 ژوئيه 2013
صفحه گسترده برنامه 200 كارآفريني
اول ، مهم است كه درك كنيد با چه كسي بايد روابط برقرار كنيد. با استفاده از مشاوره از نيل پاتل در جلسه SPI Podcast Session # 67 ، شما (يا دستيار مجازي خود) مي توانيد يك صفحه گسترده ترتيب داده و برنامه 200 دور دستي را دنبال كنيد.
در اينجا نحوه عملكرد آن آورده شده است:
در آن صفحه گسترده ، 200 وب سايت برتر مرتبط با موضوع خود را ليست كنيد كه ممكن است به آنچه در سايت شما علاقه مند است ، باشد. در كنار آن ستون ، فضايي را براي آدرس اينترنتي فرم تماس يا آدرس ايميل اضافه كنيد تا بتوانيد به راحتي با صاحبان اين وب سايت ها تماس بگيريد.
در ستون ديگري ، ليست 200 وبلاگ برتر را شروع كنيد.
در ستون هاي اضافي ، 200 صفحه برتر طرفداران فيس بوك ، حساب هاي توييتر ، پروفايل هاي اينستاگرام و پروفايل هاي LinkedIn را ليست كنيد.
من همچنين ممكن است تعداد پادكستهاي مرتبط را به آن صفحه گسترده اضافه كنم.
اين صفحه گسترده به منبعي تبديل مي شود كه بتوانيد به چه كساني دسترسي پيدا كنيد و روابط خود را با آنها شروع كنيد ، و بله ، مي توانيد قبل از راه اندازي وب سايت خود ، ساخت اين روابط را آغاز كنيد.
درك اين حقيقت بسيار مهم است كه وقتي به اين نتيجه رسيديد ، در مورد شما نيست. اين در مورد كساني است كه مي خواهيد به آنها دسترسي پيدا كنيد و چه چيزي در اين زمينه براي آنها وجود دارد.
منبع پست گرد
اگر در حين پرتاب خود يك پست جمع آوري گسترده به عنوان پست برجسته انجام مي دهيد ، صفحه گسترده شما دقيقاً همان جايي است كه مي خواهيد شروع كنيد. همانطور كه نيل توصيه مي كند ، من هر ايميل را كمي تنظيم مي كنم تا آنها خيلي "برش و چسباندن" را نخوانند. قبل از ارسال ايميلي به مالك ، به وب سايت هايي كه دسترسي به آنها داريد برويد. نوشتن درباره اخيراً در سايت خود از طريق ايميل.
براي اين كار يك قدم جلوتر ، حتي قبل از ارسال ايميل به افراد ، دوباره مطالب خود را بازخواني كنيد ، از آنها در توييتر و فيس بوك تشكر كنيد و مكالمات مشروع داشته باشيد تا حداقل آنها متوجه شويد كه در آنجا هستيد اكنون زمان آن نيست كه وب سايت جديد خود را راه اندازي كنيد - كه از طريق ايميل بعدي آمده است. بعلاوه ، اگر اصلاً رابطه اي برقرار شود ، به گودبرداري كمتري نياز خواهيد داشت. سپس ، هنگامي كه در نهايت به آن افراد ايميل ارسال كرديد ، احساس مي كنيد كمتر از رنگ آبي نيست زيرا حداقل قبل از طريق رسانه هاي اجتماعي سعي كرده ايد با آنها ارتباط برقرار كنيد.
آنچه اين كار را انجام مي دهد ، شما را با اين تأثيرگذار در طاقچه شما آشنا مي كند ، و اگر صفحه تيزر شما قانع كننده است ، اين تأثير گذاران قادر نخواهند بود از يك بازيكن بالقوه جديد در اين طاقچه كه بديهي است سعي در همكاري با آنها دارد ، نه عليه آنها.
اگر به جاي آن يك منبع عظيم انجام مي دهيد ، مي توانيد از قبل به اين تأثيرگذار برتر دسترسي پيدا كنيد و حتي آنها را در منابع خود بگنجانيد و اين موارد را براي آنها ذكر كنيد. از اشتراك اين منبع نترسيد و برنامه راه اندازي خود را نيز ذكر كنيد. برخي از آنها ممكن است علاقه زيادي به آنچه انجام مي دهيد نشان دهند و به شما در راههاي بيشتري از آنچه تصور مي كنيد كمك كنند.
پست هاي مهمان
روش آزمايشي قديمي و واقعي ارسال مهمان مي تواند به طور قطع قبل از راه اندازي سايت اصلي شما كار كند تا به شما در ساختن وزوز براي نام تجاري خود ، ايجاد روابط روشن با صاحبان وب سايت و ايجاد ليست ايميل خود در همان زمان كمك كند.
پيوند دادن به صفحه اصلي خود قبل از راه اندازي در يك پست مهمان كه در يك سايت ديگر منتشر مي كنيد باعث مي شود كه ترافيك به صفحه تيزر منتقل شود ، اين دقيقاً همان چيزي است كه شما مي خواهيد. پس از راه اندازي ، صفحه تيزر ديگر وجود نخواهد داشت و به جاي آن ، ترافيك سايت اصلي شما را مشاهده مي كند.
اگر ليستي از حداقل پنجاه پست بالقوه براي انتشار در سايت خود با گذشت زمان داريد ، قطعاً ارزش سرمايه گذاري برخي از آن مقاله ها در وب سايت هاي ديگر را داريد تا در روز پرتاب چشمه بزرگي ايجاد كنيد.
يك مخاطب خارج از سايت بسازيد
فقط به اين دليل كه سايت شما زنده نيست به اين معنا نيست كه نمي توانيد شروع به ساختن انجمن طرفداران و پيروان كنيد. مي توانيد يك صفحه فيس بوك ايجاد كنيد و در آنجا اجتماع خود را بسازيد (و اگر پول براي خرج كردن داريد قطعاً ترافيك پرداخت شده گزينه خوبي است) ، اما مي توانيد به جايي برويد كه انبوهي از مخاطبان هدف شما از قبل وجود داشته باشند.
علاوه بر وب سايت هاي ديگران ، كه مي توانيد از طريق پست مهمان از آنها دريافت كنيد ، در واقع مي توانيد تأثير زيادي بر روي انجمن ها نيز داشته باشيد. ارزش خود را ارائه دهيد ، به سؤالات مردم پاسخ دهيد و گنگ نزنيد ، و اگر پيوندي را به صفحه اصلي خود وارد كنيد ، احتمالاً شما مي خواهيد كمي اقتدار در آنجا بسازيد كه به راحتي به سايت شما منتقل شود. در روز پرتاب
از شبكه موجود خود بپرسيد
من يك دوست را به ياد دارم كه سال گذشته اپليكيشن جديد آيفون را راه اندازي كرد ، و من درباره آن يك ايميل از او دريافت كردم ، اما آن روزي بود كه به صورت زنده رفت!
او سه ماه در ساخت برنامه صرف كرد ، كه سه ماه بود كه او مي توانست از آن براي ساختن وزوز استفاده كند و مردم را براي راه اندازي آن آماده كند. من كاملاً پايين آمده بودم كه نه تنها به او كمك كنم تا يك برنامه راه اندازي را توسعه دهد بلكه فقط به عنوان كساني كه فكر مي كردم در روزي كه زندگي مي كند مفيد باشد ، براي يادداشت كردن برنامه آماده كنم. از آنجا كه من در مورد آن نمي دانستم نمي توانم فقط به طور تصادفي در مورد آن پست كنم و حتي اگر اين كار را انجام دهم ، به همان اندازه مؤثر نيست كه گويي من از قبل از آن مي دانم.
نترسيد از شبكه موجود خود بخواهيد - مانند دوستان يا خانواده ، از شبكه كمك بخواهيد. اگر اين چيزي است كه شما واقعاً به آن اعتقاد داريد ، حتي اگر صد در صد براي آن افراد صدق نكند ، اين چيزي است كه آنها با افتخار مي توانند براي شما به اشتراك بگذارند.
و بخاطر داشته باش. . .
راه اندازي وب سايت شما بايد مانند يك رويداد باشد ، بنابراين براي آن پيش بيني كنيد و افرادي را كه گفته هاي پشتيباني شما را به روز كرده اند در برنامه هاي خود نگه داريد. سپس ، هنگامي كه تاريخ به پايان رسيده و آن صفحه آزمايشي را خاموش مي كنيد ، كاري را كه تازه انجام داده ايد جشن بگيريد ، اما بدانيد كه هنوز كارهاي زيادي براي انجام دادن داريد.
بعد از راه اندازيلحظه اي كه صفحه آن را فشرده مي كنيد تعدادي كار وجود دارد كه بايد انجام دهيد:
ليستي كه ساخته ايد از طريق ايميل ارسال كنيد. شما در حال حاضر يك ليست ايميل داريد - عالي! اكنون زمان آن رسيده است كه مشتركان خود را به ايميل بفرستيد و به آنها بگوييد كه شما زنده هستيد. همچنين ، يك راه آسان براي به اشتراك گذاشتن سايت جديد خود از طريق لينك دادن به آن صفحه اشتراكي مناسب در وب سايت خود ، به آنها بگوييد. اين سفيران شما هستند ، و شما قطعاً مجاز خواهيد بود كه از آنها بخواهيد كه براي شما سهيم باشند.برنامه 200 دور دستي خود را تهيه كنيد. گذشته از ضربه زدن به ليست موجود ، يك ايميل سريع و شخصي سازي شده براي هر وب سايت و وبلاگ در صفحه گسترده برنامه 200 دسترسي خود ارسال كنيد. حتي مي توانيد هركدام از اين ايميل ها را از قبل تهيه كنيد ، بنابراين وقت خود را صرف نوشتن روز نمي كنيد. ذكر سريع اينكه شما زندگي مي كنيد و پيوندي به منبع نهايي شما مي تواند خيلي طول بكشد ، و حتي اگر ميزان پاسخ دهي دو تا پنج درصد نيز دريافت كنيد ، در صورتي كه هيچ نامه الكترونيكي را ارسال نكرديد ، بيشتر از آن است كه دريافت كنيد. همه. به هيچ وجه مجبور نشويد و در ايميل هاي خود پرخاشگر باشيد و به خاطر بياوريد كه چه چيزي در اين مورد نيز وجود دارد.از كساني كه به شما كمك كرده اند تشكر مي كنم. اگر كسي به شما در رسيدن به اين نكته كمك كرده است ، براي تشكر از آنها به آنها ايميل دهيد. اين مي تواند يك مسير بسيار طولاني را طي كند. اگر از كساني كه در يك پست مشترك هستند تشكر مي كنيم ، پيوندي سريع و با كپي آسان و كپي كنيد كه مي توانند در سيستم عاملهاي رسانه اجتماعي خود به اشتراك بگذارند. اگر فهميديد افراد در حال بازتوليد موارد شما هستند يا وب سايت جديد خود را در توييتر ذكر مي كنند ، از آنها نيز تشكر كنيد.پاسخ به هر نظر در روز پرتاب ، اگر اين كار را به درستي انجام داده باشيد و به وب سايت خود مراجعه كنيد ، احتمال دارد تعدادي از نظرات خود را كه قبلاً نوشته ايد ، دريافت كنيد. به تك تك آنها پاسخ دهيد. شما مي خواهيد در اولين روز ممكن باشد به همان اندازه ممكن باشيد زيرا اگر بازديد كنندگان جديد مشاهده كنند كه در واقع به نظرات پاسخ مي دهيد و در سايت فعال هستند ، به احتمال زياد آنها را به هم مي زنند و به اشتراك مي گذارند. شما هميشه نمي توانيد به هر نظري در جاده پاسخ دهيد ، اما اين يكي از مهمترين كارهايي است كه بايد در چند ماه اول شروع يك وب سايت انجام دهيد.به اخبار محلي دسترسي پيدا كنيد. ايستگاه هاي خبري محلي هميشه به دنبال داستان هاي جديد ، محتوا و رويدادهاي جديد براي اشتراك گذاري هستند. هيچ مضراتي در دسترسي به همه شبكه هاي خبري محلي و گشودن آنها به وب سايت جديد شما و ديدن اينكه آيا آنها مايل به پوشش ماجرا هستند وجود ندارد. بدترين چيزي كه ممكن است رخ دهد چيست؟ آنها نه خواهند گفت. . . و اين يك كار بزرگ نيستبه توليد محتواي بيشتر ادامه دهيد. اگر كارها خوب پيش بروند ، مي خواهيد تا حد ممكن موج آن موج "جديد و قابل توجه" را بپيماييد ، و بهترين راه براي انجام اين كار ادامه دادن مطالب بيشتر به طور مكرر از همان ابتدا است. نكاتي درباره وبلاگ نويسي من براي مجموعه اي از استراتژي هاي نگه داشتن قطار محتواي خود در آهنگ ها را بررسي كنيد.فراتر از اين موارد ، از مردم بخواهيد (و ارائه راههاي آسان) در ليست خود به اشتراك بگذارند و مشترك شوند. در يك يا دو هفته اول ، شما چند ماه از آنجا خواهيد بود كه اگر تازه شروع به چيدن محتواي مخاطب صفر كرديد. چشم و گوش خود را در مورد وب و نام تجاري خود در فضاي باز باز نگه داريد و با گذشت زمان محورهايي را براي بهتر خدمت به مخاطبان خود به شكلي كه مي خواهند به آنها خدمات ارائه شود ، نگه داريد.
اميدوارم از اين پست لذت برده باشيد. اين خيلي بيشتر از آنچه پيش بيني مي كردم بيرون آمد اما من نمي توانم هيچكدام از آنها را خاموش كنم زيرا مي خواهم شما را از اشتباهات من بياموزيد و بهترين فرصت را داريد كه از همان ابتدا بيشترين صداها را انجام دهيد.
منابع:
https://academysabz.com/how-to-build-a-site/
https://academysabz.com/creating-a-site-without-programming/